IHerb in octombrie

Buna , dragi prieteni !

Am revenit dupa o pauza mai lunga , asta pentru ca uneori viata ne aduce incercari si gandurile se concentreaza neaparat la altele ! Recunosc ca nu am vrut sa scriu nimic cand m-a ocolit optimismul pentru ca aici pe blog vreau si sper sa pot aduce cititorului zambete , informatii placute si relaxare ! Am in draft postari diverse care isi asteapta randul si in curand imi doresc sa schimb casuta blogului asa ca tot raul spre bine !   🙂

20151110_163613

In octombrie mica comanda de pe IHerb mi-a adus zambete si bucurie asemenea unui copil in fata jucariilor ! Cred ca cele dintre voi care intelegeti ” dependenta ” IHerb , imi dati dreptate !   🙂

20151029_222303

Pensula E.L.F. stipple brush am ales-o dupa ce am tot citit despre ea in blogosfera ca ar fi calitativa si perfecta pentru pudra si fond de ten . Nu cred ca pentru un fond de ten lichid sau spuma isi face treaba , este prea moale si intinde produsul intr-un mod enervant insa pentru pudra minerala de la Yves-Rocher pe care o folosesc tot mai des in perioada aceasta este potrivita ! Perii sunt foarte moi , fini , are doua straturi asezate astfel incat pudra sa se uniformizeze pe ten si se spala usor , fara a se pierde vreun fir pe parcurs ! Pe viitor insa ma voi indrepta spre cea de la Real Techniques sau Bdellium , investitia merita mai mult !

20151029_221539

Rujul Matte Rich Red este din colectia lor imbunatatita intre timp cu mai multe nuante si cu o alta textura . Nuanta Tea Rose este frumoasa , Coral este prea stearsa pentru mine si tenul meu !

IMG_1237

Matte lips Coral si Tea Rose

IMG_1276 IMG_1262

Asa ca rosul acesta spre visiniu da culoare frumoasa buzelor , hidratarea este ok , contine vitaminele A , C , E ; aspectul mat , nu usuca buzele cum ma asteptam si forma de creion este practica !   🙂

20151110_161521 20151110_161628 20151110_161745

Crema cu extract de trandafiri 1000 roses Andalou Naturals , specifica tenului sensibil . Are un format de travel size ( nu imi place sa cumpar o cantitate mare daca nu stiu cum se comporta pe tenul meu ) , textura placuta , destul de aerata , se absoarbe bine in piele insa este complet inodora ! Contine o cantitate importanta de antioxidanti prin extractele de acai , goji , catina , aloe vera organica si celule stem din trandafiri . Inca o testez , nu m-a impresionat atat de mult pe cat ma asteptam !   😦

20151110_161425

Fardul ELF mineral pressed culoarea What’s your name este un fard compact mineral cu o culoare frumoasa , in ton cu toamna si perfecta pentru ochii caprui ! Nu este foarte prafos , se blenduieste ok . Imi place textura si aderenta pe pleoape ! Cu un primer se mentine pana la 6 ore ! O surpriza placuta , gama aceasta mi-a atras atentia pentru ca fardul devine cremos pe pleoape desi este prafos la prima vedere si culoarea este placuta . Nu va mai spun ca au inca multe culori minunate si cred ca merita sa aruncati o privire !   🙂

20151029_221623

La lumina artificiala !

20151110_162001

La lumina naturala !

20151110_162210

Un mic swatch !

Crema Kiss My Face cu lavanda si unt de shea este PERFECTA : face o spuma placuta , nu pierzi produs la aplicare , lasa pielea hidratata si miroase prea frumos ! Are in compozitie si ulei de cocos , vitamina E , aloe vera si hidratarea este perfecta pentru piele . Gama Kiss My Face mi-a facut cu ochiul demult , cred ca voi lua data viitoare crema cu spf 50 , prea este laudata peste tot si cred ca merita !

20151110_163232 20151110_163240

Source Naturals pudra de calciu coral – este noua descoperire de pe IHerb . Cautam demult o forma de calciu ionic , din surse naturale , insa sub forma de pudra pentru ca se absoarbe mai repede in organism si efectul este mai rapid , mai ales daca se foloseste sublingual , unde absorbtia de substante active este puternica . Pudra nu are ingrediente adaugate ; magneziul si calciul din compozitie sunt perfecte pentru sanatatea muschilor , reglarea ph-ului sangelui si pentru sanatatea generala a organismului . Cantitatea de 57 gr este suficienta pentru o luna pentru ca se folosesc doar 1,2/3 gr pe zi .

20151110_162630 20151110_162618

Spirulina de la Source Naturals este cea mai buna varianta momentan pentru un vegetarian ca mine , prin aportul peste medie de minerale , vitamine din compozitie , v-am tot povestit despre acest produs deja , asa ca nu mai insist in amanunte .   🙂

20151110_162548

Sper sa va ajute aceste informatii despre produsele IHerb , eu mereu ma bucur cand pot afla mai multe informatii utile si precise despre produse de acest gen , pe alte bloguri dragi pe care le citesc !

Daca doriti sa faceti o comanda pentru prima data pe site-ul iherb.com , puteti folosi codul unic BTC874  care va ofera reducere de 5$ si 10$ in functie de valoarea cosului de cumparaturi . Transportul este iarasi fix de 4$ la greutatea de 1.800 gr. Pentru mai multe detalii puteti citi amanuntele aici .

Va multumesc de citire si va salut cu drag !   M.

2 gânduri despre &8222;IHerb in octombrie&8221;

  1. loredanamanciu zice:

    Ce am iubit pensula asta de fond de ten de la Elf!!! aplicam si fondul de ten lichid.,,eu pe astea le folosesc de obicei. Uneori incarca tenul, depinde si de fond de ten, insa mi-a placut maxim! Am ramas fara ea dupa vreo 2 ani, cand la o spalare, am ramas cu perii in mana! 😦
    Rujurile au nuante foarte frumoase!
    Sa le folosesti cu drag pe toate! 🙂

    Apreciază

    • norutb zice:

      Pensula aceasta de la ELF este tare laudata prin vlogosfera si mi-am zis de ce nu ?! La inceput mi se parea enervant de folosit dar am prins metoda insa nu prea ma descurc cu ea la fondul de ten lichid , la cel mousse este perfecta ! O folosesc si la blush si este ok! Cred ca cea mini stipple este mai deasa si poate mai buna , asa pare ! Rujurile astea mate de la ELF mi se par foarte bune , acum am vazut ca au adus un produs nou : set de 4 rujuri mate ELF printre care nuanta Wine care este foarte frumoasa si pretul este redus luna aceasta la 33 lei ! Iti multumesc mult de vizita , de mesaj si gandurile bune ! Te pup si numai bine iti doresc ! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

