Vlastarii si germenii din seminte

Bine v-am gasit !

Mi-am propus de ceva timp sa vorbesc despre acest subiect , dar am amanat pentru ca mi-am dorit sa experimentez personal !

Insa nu este timp pierdut sa updatez pe parcurs asa ca incep prin a va spune ca am avut incercari destule in a obtine acasa germeni si vlastari din plante !

IMG_0656

Am inceput cu semintele de floarea-soarelui si am obtinut vlastari frumosi cu gust specific de floarea-soarelui , dar mai intens si parca mai hranitor ! Eram tare mandra ca am avut rabdare sa ii ud , sa ii las sa creasca acolo in tavita lor pentru vreo 14 zile . Apoi am incercat germenii de grau dar nu am reusit deloc pentru ca semintele nu erau bio si erau prea uscate , deci fiasco total .

Umbland prin Auchan am gasit germeni ambalati si am cumparat cu gandul de a vedea ce este cu ei merita sau nu? Merita , cantitatea pare mica ( 80 gr.) dar ii poti folosi in salate , peste orice fel de mancare de altfel pana la 5 zile !

Inca mai cresc in mediul umed in care sunt ambalati si au radacinute multe si asa bune la gust !   🙂

Germenii se obtin prin umezirea si apoi incoltirea semintelor de lucerna , rucola , floarea-soarelui , grau , trifoi etc. Au cantitati mult mai mari de proteine , minerale , vitamine si enzime (peste 20 x) asa ca beneficiul lor pentru sanatate si detoxifiere este garantat !

Vlastarii se obtin prin punerea semintelor in pamant si udarea lor zilnic pana apar plantutele verzi si cresc cativa cm.

Eu ii folosesc peste rosii simple cu sare si piper , in salate de tot felul , peste painea cu unt sau mai sanatos felii de avocado , cu branzeturi ca telemea sau branza feta ,  ciuperci la gratar , in lapte de cocos sau lapte de soia cu cereale ! Sunt o bunatate !

10390083_908747825821738_2029816381413410434_n

Natura ne ofera atat de multe resurse , doar sa vrem sa le folosim  !

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

