Tag – The Versatile Blogger Awards

Hello , dragilor !

Cu pasi repezi se apropie aniversarea blogului ( in noiembrie vor fi deja 2 ani de cand scriu ) asa ca m-am gandit sa fac o postare mai relaxata , in care am preluat un tag si va voi spune 7 lucruri despre mine . Ne cunoastem mai bine !

Regula ar fi : multumeste-i persoanei care ti-a spus de tag : Multumesc , Adina ! Rasfoiam blogul ei si am dat de tag-ul acesta si m-am hotarat ca e simpatic !

A doua regula : includeti link-ul catre blogul respectiv – From Meg with Love !   🙂

A treia regula : alegeti 15 bloggerite pe care le urmariti constant sau le-ati descoperit recent . Le provoc sa ne spuna cateva lucruri despre ele , mi-ar placea sa le cunosc mai bine !   🙂

A patra regula : lasati un link la ultima lor postare pentru a le anunta .

Let’s begin !

  • sunt un blogger in continua cautare , am inceput ca blogger pe teme diverse , apoi ca food-blogger dar mi-am dat seama ca nu pot scrie doar despre un subiect asa ca pe moment blogul meu este o suma a doua bloguri incepute in paralel ( My Inner Universe si Sara’s Choices ) si care in prezent ma reprezinta cel mai bine !
  • iubesc animalele foarte mult , am in familie 6 pisici si 4 catei , majoritatea salvati de pe strazi , de care ma minunez zi de zi si care mi-aduc bucurie enorma
  • ma relaxeaza arta pe unghii si as incerca cate un model in fiecare zi daca s-ar putea
  • apreciez oamenii sinceri si buni si ma bucur cand intalnesc in viata sau in mediul on-line oameni frumosi si deosebiti
  • iubesc muntii Fagaras si Ceahlaul si cred ca am fost in drumetii de peste 30 de ori  si tot nu ma mai satur , mai am atatea de admirat acolo
  • m-a pasionat intotdeauna fotografia si intr-o zi voi deschide o expozitie de fotografie   🙂
  • am devenit vegana de cativa ani si aceasta este una din cele mai bune decizii din viata mea , regret doar ca nu am schimbat asta mai devreme…mai bine mai tarziu decat niciodata si incerc sa lupt pentru cauza aceasta cum pot eu mai bine !

Nominalizez pe :

From Meg With Love ( stiu ca ai facut tag-ul in 2013 , draga Adina , dar daca vrei mi-as dori sa ne mai spui cateva lucruri despre tine ! )

World Inspires You Create

THINKIKNOW

THEO AND THE BLOG

Lory’s Blog

Made by Irina R .

Cherrie Belle Marie 

Deyutza’s Blog

Happily Ever After

A Piece of Sparkling Beauty 

All That Beauty Things 

UltraFeminin

Lavender Thoughts

Sparkling Corner 

The Friendly Eggplant

Eu sper ca bloggeritele nominalizate sa imi raspunda provocarii , chiar daca poate au facut acest tag in trecut si le multumesc !

V-ar tenta un giveaway la aniversarea blogului ?   😉

Va salut cu drag ! M.

6 gânduri despre &8222;Tag – The Versatile Blogger Awards&8221;

    • norutb zice:

      Sa stii ca va fi ceva super delicios daca incerci si stiu ca iti place mult cocosul!Numai sa cauti fulgi de cocos raw,organici,fara zahar sau derivati de sulf adaugati pentru a avea un lapte dens,aromat si concentrat!Eu sincer prefer fulgii decat nuca de cocos pentru ca laptele din nuca mi se pare prea gras !Numai sa vezi cum se formeaza untul de cocos peste noapte , la rece, ce minunatie!Eu m-am bucurat ca un copil cand am facut prima data reteta!Multumesc si te pup ! Ganduri bune iti trimit si sa ma anunti daca iti place ! 😊

      Apreciază

    • norutb zice:

      Ma bucur si iti multumesc ca ai raspuns provocarii de a face tag-ul!Bafta multa cu scoala de machiaj ,cand o vei incepe!Mie imi plac mult machiajele tale ,ai un talent real asa ca ai incredere ca vei ajunge unde iti doresti! 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

