Cumparaturi on-line

Bine v-am regasit !

Legat de cumparaturile on-line , nu aveam prea mult habar acum ceva timp in urma , asta din cauza unei prejudecati aiurea create in mintea mea ca nu poti nimeri marimile care ti se potrivesc sau calitatea materialelor lasa de dorit , indiferent de ceea ce prezinta ei pe site ! Mare greseala faceam ! Insa m-am convins dupa o prima incercare reusita , apoi a doua si tot asa ! Normal ca nu am apelat la astfel de cumparaturi asa fara o privire mai atenta a lumii site-urilor on-line , astfel dupa cautari , comparatii si analize amanuntite am decis de unde si ce sa comand cu incredere !

La cosmetice am ales Yves-Rocher care nu m-a dezamagit niciodata in cei aproape trei ani de cumparaturi mai mari sau mai mici . Au mereu promotii lunare , reduceri de pret la produse de calitate si merita sa priviti putin pe site-ul lor virtual pentru ca gama de cosmetice si produse de ingrijire este mereu reinnoita si ce este mai frumos : nu testeaza pe animale produsele sau ingredientele si se axeaza pe natural , bio !

Iubesc produsele Yves-Rocher pentru ca sunt bune calitativ si diverse , specifice oricarei alegeri de beauty si sper ca review-urile mele sa va ajute in alegerile voastre !

IHerb .com – magazin on-line din S.U.A. cu produse din gama cosmeticelor , suplimentelor nutritive si produselor de ingrijire , politica lor bazandu-se pe promovarea a tot ce este natural , netestat pe animale , ingrediente din plante . Deci aici se creeaza dependenta , va asigur !   🙂

Ideea este ca produse care la noi sunt exact la fel , au preturi duble sau triple fata de acolo si astfel , ajungi sa alegi una , alta pana te trezesti ca aduni produse peste produse….noroc cu wishlist-ul , unde le mai poti lasa sa se odihneasca pana te reintorci pe site ! Transportul este diferit in functie de ce modalitate de transport alegeti si daca doriti sa urmariti drumul comenzii de pe continentul american pana in Romania . Dar exista optiuni ieftine si de 2.50$ pentru un colet de pana in 1.800 grame , prin AIRMAIL , asa ca merita ! Conteaza deci gramajul si valoarea coletului – la comenzi de peste 20$ se injumatateste valoarea care o cer pentru transport ! Pentru prima comanda se acorda reducere de 10 % iar pentru aplicarea unui cod la prima comanda beneficiati de o reducere si mai mare (  BTC874 este codul primit de mine la prima comanda, asa ca daca doriti sa il folositi pentru a beneficia de reducere , il puteti folosi cu nadejde )  . Am scris mai multe despre asta aici .

La fiecare comanda puteti alege din sectiunea TRIALS produse reduse destul de mult , dar destul de interesante ! Eu de la iherb.com  am deja comezi la activ si am primit coletele direct la posta locala ( nu se platesc taxe vamale , coletul trecand prin spatiul UE ) , plata se face cu cardul , fie prin PayPall , fie Maestro sau Visa , siguranta este garantata , eu nu am avut probleme pana acum .

Si daca aveti vreo nelamurire ii puteti contacta prin mail sau direct pe site la sectiunea chat , unde va raspund extrem de repede ( la mine a durat vreo 5 minute , ma miram ca sunt asa prompti ! ) . Pana acum am cumparat suplimente nutritive , mult mai ieftine decat la noi . Atentie mare la gramaje , compozitie de substante active , concentratii etc.depinde pretul de acest aspect si de ceea ce aveti nevoie ( comparati cu ce gasiti in Ro , ma refer la compozitie sau cantitate si va faceti o parere clara daca merita achizitia ) . Am ales si produse de ingrijire : sampoane , creme pentru probleme dermatologice si produse vegane alimentare ca ulei de cocos , indulcitori naturali sau nuci si seminte !

Am facut si review-uri la produse iherb , gasiti pe blog ce v-ar interesa , in sectiunea speciala care mereu se va imbogati cu pareri sincere ! 🙂

Asos.com – site din Marea Britanie cu o gama mare de articole de imbracaminte si incaltaminte , produse proprii si alte branduri renumite . Important de stiut este ca in general , transportul este gratuit in intreaga lume pentru achizitii peste 30 lire sterline/ 3 lire pentru o valoare mai mica . Daca ceva nu vi se potriveste returul este gratuit si vi se pun banii inapoi pe card sau alegeti altceva in schimbul aceleasi sume . Coletul vine direct la posta locala daca alegeti transportul standard sau prin curier . Mie mereu mi-au ajuns coletele in 12-14 zile calendaristice, deci e foarte bine , tinand cont ca in Ro , uneori am asteptat si mai mult , in general daca alegeam transportul prin posta .

Daca urmariti periodic site-ul , veti vedea ca ofera reduceri extrem de des de la 10% pana la 70%- asa ca puteti alege rochii din sute de modele si culori , la preturi foarte mici . Numai sa fiti atente , cand fac reducerile si sa stiti exact ce va doriti cu mult inainte , pentru ca astfel pierdeti sansa de a cumpara produsul , unele se cumpara foarte repede , in cateva minute cat te uiti la marimi sau modele , daca nu stii deja ce vrei , dispar din lista si trebuie sa o iei de la capat ! Marimile se compara cu cele din UK , dar tabelele care apar la fiecare produs sunt detaliate si nu aveti cum gresi – tineti cont si de material , daca ceva are mai mult elastan , alegeti o marime mai mica la o rochie sau pantaloni sau urmariti atent materialul video aferent produsului pentru a va da seama cum se aseaza pe corp , cum cade materialul . Devine si distractiv sa stiti !     🙂

B-fashion – magazin romanesc de imbracaminte si incaltaminte – au reduceri periodice de care afli daca te inscrii la newsletter , la incaltaminte va spun din experienta ca se potrivesc marimile.

Magazin online de haine de dama

sursa : bfashion.com

Momentan ma opresc aici ! Pe viitor voi mai povesti ce patanii bune sau rele am cu acest tip de cumparaturi !

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

