Experienta apei micelare

Bine v-am regasit !

Diferentele dintre lotiunile tonice si apele micelare le consideram inexistente ca efect direct pe ten , pana am simtit pe tenul meu Bioderma apa micelara care chiar isi face treaba si merita banii !

Cunosc diferentele chimice dintre cele doua , agentii micelari din aceste produse avand proprietatea de a absorbi tot ce e toxic pentru ten si curata in profunzime iar lotiunile curata tenul in mod superficial , mai mult tonifica si reimprospateaza pielea .

20150417_151454

Astazi insa va vorbesc despre doua produse romanesti cunoscute pe care le-am testat aleatoriu fiind in cautarea unei ape micelare in afara celei de la Bioderma , pentru ca doream o diversificare si stiti cum e cu plictiseala si noutatea de a mai schimba produsele cosmetice !   🙂

 20150417_151909

Initial am folosit lotiunea demachianta micelara de la Gerovital Plant – stiam ca cei de la Farmec au produse bune si mi-am zis de ce nu !

20150417_151506 20150417_151520

Datorita extractului din floare de colt si alfa-bisabololului , care se elibereaza la contactul cu pielea , curatirea tenului este mai eficienta si in profunzime , calmeaza , protejeaza ; aquaxilul ( il regasim in mai multe produse Farmec ) hidrateaza si imbunatateste bariera hidro-lipidica .

Parerea mea dupa o luna de utilizare :

  • curata bland tenul si nu ustura la contact cu ochii ;
  • alfa-bisabololul si alantoina , ingredientele active specifice lotiunii calmeaza tenul ;
  • hidratarea se simte imediat dupa prima aplicare ;
  • nu imi place totusi senzatia de lipicios care se resimte dupa utilizare si prefer sa limpezesc fata cu apa calduta , in rest totul este ok ;
  • am observat ca dupa un timp scurt de utilizare zilnica reduce micile pete de la soare si uscaciunea de la vant , deci un plus major .

Per ansamblu parerea este pozitiva , as mai recumpara-o !

Pe de alta parte lotiunea micelara 3 in 1 ten-ochi-buze cu extract de bumbac Elmiplant m-a convins mai mult !

20150417_151635

Extractul din bumbac din compozitie este bogat in minerale si proteine fiind ideal pentru un ten sensibil si asta se resimte clar mai ales daca sensibilitatea tenului este ridicata !

  • curatirea este eficienta si nu usuca deloc tenul dupa aplicare ;
  • hidratarea atat de necesara unui ten uscat este perfecta ;
  • nu irita deloc ochii ;
  • nu simt nevoia de limpezire a fetei dupa utilizare si o percep ca un balsam placut in fiecare dimineata si seara ;
  • nu are parfum .

Le-am folosit de asemenea in paralel si categoric se potriveste lotiunea Elmiplant mult mai bine tenului sensibil si uscat spre foarte uscat !

20150417_151816

Am evitat in ultima perioada sa cumpar produse Elmiplant pentru ca citisem despre ei ca ar testa pe animale insa nu apar pe lista neagra in prezent si ma bucur pentru ca stiu ca au produse foarte bune atat pentru ten cat si pentru corp !

In acest caz consider lotiunea de la Gerovital a fi potrivita mai mult unui ten normal , fara probleme semnificative ca uscaciune , sensibilitate si reactii neplacute la agentii din exterior ca vant , soare sau praf !

Lotiunea de la Elmiplant se aseamana mult cu cea de la Bioderma din punctul meu de vedere deci am gasit diversitatea pe care o cautam !

Voi ce experiente aveti cu apele micelare si ce preferati in acest sens ?

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

