Produse IHERB

Buna , prieteni !

M-am gandit ca ar fi o idee buna sa postez impresiile si experientele mele cu site-ul IHerb pentru ca poate printre voi sunt persoane interesate de anumite produse . Astfel pot ajuta cu pareri sincere !

IHerb au numai produse organice , naturale , netestate pe animale si acolo gasesc multe produse bune si la preturi rezonabile !   🙂

Am primit de curand o noua comanda , in sfarsit !!! Pare uneori mult ( maxim 16 zile ) pana ajunge coletul la posta locala , insa merita asteptarea !

Am avut doar cateva produse pentru ca mi-am dat seama ca e mai bine sa fac comenzi mici si dese , daca este cazul , tarifele de transport variind foarte mult acum , in urma schimbarii politicii lor de transport international !

20150428_175958

Am luat doua produse E.L.F. la un pret mult mai mic decat la noi  :

  • Pudra High Definition nuanta Sheer – era de mult timp in wishlist si am profitat de reducerea din acea perioada . Pudra este translucida , nu se observa pe ten si la prima vedere ma incanta mult ! Vine vara si sincer prefer o pudra fina , care sa nu incarce tenul ! Pretul a fost de 6$ si are 8 gr , vom vedea cum se comporta dupa mai multe aplicari , dar nu cred sa am dezamagiri pentru ca am citit review-uri ok .

20150428_175946

20150428_182518

  • Spray mineral revigorant – contine rozmarin , musetel , aloe , vitamina B si alte ingrediente naturale , promite sa ofere un refresh tenului pe parcursul zilei si sa calmeze pielea in zilele calduroase . La o prima vedere , are un miros placut , de extract de plante ( eu percep aloe si rozmarinul )  contrar la ce am citit , hidrateaza tenul si se simte extrem de bine pe fata . Deocamdata am o parere buna  . Are 30 ml. si a costat 5.60$ .

20150428_175702 20150428_17571120150428_180040

Doua produse pentru un ten cu probleme , cu rol tintit . La noi nu am gasit cantitatea dorita si sa fie pur 100 % .

  • Ulei esential organic de tea-tree – a costat 9.93$ si are 30ml. suficient pentru o terapie a tenului mai indelungata , tinand cont ca este foarte concentrat si se foloseste diluat in ulei de masline sau migdale , cand se aplica pe zona cu probleme . La fel de bine se poate folosi in aromoterapie avand un miros deosebit de placut si persistent .

20150428_175213

  • Sapun vegetal cu tea-tree – 2.91$ , perfect pentru aceeasi utilizare a unui ten cu probleme . Are o aroma super !

20150428_175234

Ultimul produs este un superaliment benefic pentru organism , vegetarienii si cei vegani stiu la ce ma refer !   🙂

  • Spirulina organica 500mg. de la Healthy Origins – 1.98$ la reducere , produs foarte bun , deja cumpar spirulina de ceva timp de pe IHerb . Gramajul , concentratia sunt cele mai bune la pret .

20150428_175247

Daca va intereseaza mai multe detalii despre vreun produs , va rog sa imi spuneti , va raspund cu drag !

20150428_175128

Am cumparat mai multe produse de-a lungul timpului dar am vrut sa va vorbesc doar de cele achizitionate de curand !

Daca doriti sa faceti o comanda pentru prima data pe site-ul iherb.com , puteti folosi codul unic BTC874  care va ofera reducere de 5$ si 10$ in functie de valoarea cosului de cumparaturi . Pentru mai multe detalii puteti citi amanuntele aici .

Va salut cu drag ! M .

Lasă un răspuns

