Gustare cu avocado

Bine v-am regasit !

V-ati dat seama ca aleg deseori avocado-ul in multe combinatii . Motivul ar fi ca este mai sanatos decat untul , este vegetal , satios si versatil : il poti folosi in smoothie-uri sa dai cremozitate bauturii , in dulciuri ca mousse de ciocolata sau in salate ! Yummy !   🙂

Primavara si-a intrat in drepturi , verdeturile nu ar trebui sa lipseasca din alimentatie si cum aveam un avocado foarte copt , mi-am zis ce ar fi sa fac un sos/pasta de avocado cu verdeturi !

Am folosit ca ingrediente pentru gustarea cu avocado :

un avocado copt

patrunjel – doua legaturi mari

marar – o legatura

o ceapa verde

doua galbenusuri fierte

smantana – o lingura

limee

seminte de susan

seminte de floarea-soarelui

seminte de in macinate – 2 lingurite

sare , piper

Pentru inceput se toaca patrunjelul , mararul , ceapa verde si se adauga in robot alaturi de pulpa de avocado , smantana si galbenusurile fierte si se20150422_210933 (1)

transforma intr-o pasta verde !

20150422_212216

Se adauga zeama de la un sfert de limee , condimentele si semintele de in pulbere .

Se lasa la rece macar 15 minute .

Eu am ales sa prajesc niste paine neagra si sa folosesc aceasta pasta de avocado cu rosii proapete , seminte de susan si floarea-soarelui .

Extrem de simplu , nu ?!

20150423_145333

De fapt aveam in minte sa umplu jumatati de oua fierte cu acest sos , dar m-am razgandit . Am ales aceasta combinatie mai buna si mai sanatoasa !

Este o gustare bogata in omega 3/6 din semintele de in , calciul din susan si ou , vitamina E din floarea-soarelui si  grasimi bune de la avocado ! Este usoara si hranitoare !

20150423_145417

Eu va doresc pofta buna si sanatate !

Sa ma anuntati cum vi s-a parut , daca preparati acest sos delicios !   🙂

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

