Produse care m-au dezamagit

Bine v-am gasit !

Nu mi-am propus sa scriu despre produse de ingrijire care ma dezamagesc , dar consider ca pentru unele dintre voi ar fi bine de stiut ce patanii am avut eu cu diferite produse , achizitionate cu entuziasm uneori si avand apoi o dezamagire neasteptata !

Recunosc ca le-am dat o sansa , am incercat sa le refolosesc o perioada de timp mai lunga , pentru a nu ma pripi cu concluziile negative !   😦

Firma Les Cosmetiques Design Paris am descoperit-o de ceva timp in Carrefour , m-au incantat produsele lor , pentru ca dupa ceea ce prezinta eticheta produselor , sunt 90% naturale , cu ingrediente din agricultura biologica , netestate pe animale ! Au produse de ingrijire pentru corp de la sampon , balsam , creme , lotiuni si extractele fitoterapeutice sunt la loc de cinste !

Am cumparat cu entuziasm chiar , crema pentru ten uscat cu ulei de argan si aloe vera dar m-a dezamagit pentru ca desi am folosit-o o saptamana intreaga , am avut acelasi efect nedorit pe fata : roseata imediata , iritatie dupa o ora de la aplicare , senzatie neplacuta rau !

O alesesem special pentru ingredientele specifice cu rol hidratant , ma refer la uleiul de argan si aloe vera cu rol antiiritant si regenerant dovedit si nu a avut deloc efectul dorit ! Am hotarat pana la urma sa o folosesc doar pentru maini .

Lotiunea tonica cu extract de trandafir este in format de 200 ml. , este potrivita pentru un ten sensibil , dupa ceea ce se spune pe ambalaj si am sperat ca ma va ajuta dar din pacate nu a fost asa ! Aceeasi senzatie neplacuta de iritatie si roseata , incat am tras concluzia ca lotiunea ca si crema nu se potrivesc deloc pentru un ten uscat desi se specifica asta clar !   😦

Din gama aceasta Nectar of nature am folosit cateva geluri de dus si a fost ok , hidrateaza , au un parfum persistent , de flori si mi-au placut  ; de asemenea si balsamul cu ulei de avocado si unt de shea este foarte bun , hidrateaza parul uscat si este placut cand il folosesti , dar aceste doua produse nu m-au convins deloc , din pacate !

P1120229

Nu am un ten sensibil pana la alergic si am mai folosit ulei de argan pur sau ca si ingredient sau aloe vera , insa aceste produse nu m-au ajutat deloc !

Sper ca aceasta lista  sa nu fie prea lunga si sa am noroc la viitoarele alegeri de produse de la aceasta firma !   🙂

Voi ati avut neplaceri cu acest brand ?

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

