Briose cu banane si unt de migdale

Bine v-am gasit , dragilor !

Dupa cum stiti deja , briosele sunt in topul deserturilor preferate asa ca astazi mi-am dorit sa folosesc niste banane foarte coapte , aromate si un unt de migdale homemade – acesta este modul de preparare ales de mine ! Cu incredere , am vrut sa experimentez pentru a vedea daca aceasta combinatie este perfecta pentru un impatimit al muffins-urilor !     🙂

Pentru briosele de astazi , am folosit ca si ingrediente

  • 2 banane coapte
  • 2 oua
  • 100 gr. zahar brun
  • o lingurita extract de vanilie
  • 100 ml. ulei vegetal
  • 150 ml . lapte
  • unt de migdale – 3 linguri
  • faina integrala – 200 gr.
  • praf de copt – o lingurita
  • sare

Pasati bananele pana obtineti un piure fin , adaugati cele doua oua batute spuma , vanilia , zaharul brun , laptele , uleiul si untul de migdale apoi omogenizati bine .

20150124_204001

Peste aceasta compozitie adaugati faina , in prealabil amestecata cu praful de copt si sarea .

Omogenizati bine ingredientele pana obtineti un aluat moale , care este numai bun de asezat in formele de briose .

Incalziti cuptorul la 250 grade celsius .

Eu am folosit o tava de briose speciala si formele pentru copt .

20150124_213035

Dati tava la cuptor pentru 25-30 de minute . Lasati briosele sa se raceasca pe un gratar special , dupa ce le scoateti din cuptor .

Pentru final , am topit cateva patratele de ciocolata amaruie si am ornat briosele , dandu-le un aspect mai placut !

20150124_225217

Cam atat ! Untul de migdale si piureul de banane dau acestor briose o savoare speciala , o dulceata aparte , care pe mine m-a incantat definitiv !

20150124_225205

Pofta buna si spor la retete sanatoase !

Va salut cu drag ! M.

2 gânduri despre &8222;Briose cu banane si unt de migdale&8221;

    • norutb zice:

      Buna!Reteta se face foarte usor si gustul este placut si aromat , de la untul de migdale si de la banane! Sper sa iti placa daca te hotarasti sa incerci ! Toate cele bune si tie . Felicitari pentru blogul tau plin de inspiratie ! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

