Unt de migdale homemade

Bine v-am gasit !

Migdalele , dupa cum bine stiti , sunt nuci bogate nutritional in vitamine , minerale pretioase pentru sanatate , asa ca merita sa le consumam cat mai des !

Ca optiuni avem fie laptele de migdale atat de bun si cremos – aici gasiti o metoda de preparare simpla si eficienta , fie se pot hidrata si consuma ca o gustare intre mese sau se pot macina si folosi ca faina de migdale in prajituri sau biscuiti .

Eu am vrut sa obtin untul de migdale , asa ca dupa ce le-am hidratat cateva ore , le-am pus la copt , pana le-am simtit aroma si s-a pierdut toata apa .

20150124_200841

Folosind un blender cu lama S , am mixat cu pauze dese , pana am obtinut un unt mai grunjos si lipicios . Daca aveti un robot mai puternic veti reusi cu siguranta sa obtineti un unt mai cremos decat al meu , dar este perfect si asa mai brut , important este sa simtiti la atingere ca faina de la inceput se leaga si devine moale asemenea oricarui alt unt de arahide sau seminte .

Se folosesc 100 gr. nuci , se adauga un fir de sare si ulei de cocos -2 linguri (optional) si obtineti ceva sanatos si cremos .

20150124_201225 20150124_203325

Se pastreaza in recipient de sticla , in frigider, pana la trei saptamani .

20150124_210700

Merge perfect pe paine prajita sau folosit ca ingredient cremos in briose si prajituri .

Sper sa va placa , mai ales daca alegeti sa il preparati voi acasa , aveti siguranta a ceea ce folositi !

Spor la retete sanatoase ! Va salut cu drag ! M.   🙂

Lasă un răspuns

