PRODUSELE E.L.F. COSMETICS

Bine v-am gasit , dragilor !

E.L.F. ( eyes , lips , face ) Cosmetics este o firma de cosmetice din S.U.A. pe care am descoperit-o prin cautarile mele de produse netestate pe animale . Asa ca , mi-am zis sa le incerc , mai ales ca preturile lor sunt mai mult decat accesibile !

Am incercat deja cateva produse cosmetice si nu ma voi opri aici pentru ca se merita  majoritatea !

Vreau sa vorbesc acum despre exfoliatorul pentru buze E.L.F. STUDIO . Am dat peste el intamplator si mi-a atras privirea pentru ca incercam sa gasesc de ceva timp un asemenea produs si sincer nu am gasit asa ceva in alta parte !

20140929_165154

” Exfoliaza buzele usor , indepartand pielea crapata si uscata . Ofera o senzatie placuta si netezeste buzele . Ca si ingrediente „Sugar , Persea Gratissima (Avocado) Oil , Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil , Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax , Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax , Ceresin , Butyrospermum Parkii (Shea Butter) , Tocopherol , Aspartame , Fragrance ” –  recunoastem zaharul , cu rolul principal , uleiul de avocado , uleiul din samburi de struguri , uleiul de jojoba , ceara , untul de shea , tocoferolul ( vitamina E ), aspartamul-produs chimic asemanator zaharozei si mult mai dulce ca zaharul si parfumul . Avem deci hidratare optima,curatire si hranire a buzelor !

Ingredientele sunt 90 % naturale , asa ca este ok ! Pretul este de 22 de ron , dar se fac reduceri periodice pe site-ul lor on-line , asa ca se poate sa fie si mai mic !

Exfoliaza intr-adevar bine buzele , le catifeleaza ; folosit o data pe saptamana isi face treaba excelent si senzatia dupa aplicare este placuta .

20140929_165251

De fapt este un scrub , asemenea celui pentru corp dar adaptat pentru zona buzelor care se stie ca este sensibila . Se maseaza in sens circular pe buze , se lasa cateva minute sa hidrateze zona si se indeparteaza cu un servetel .

Pentru mine este un produs mai mult decat ok deci l-as mai achizitiona . Un plus pentru produsul E.L.F. !

Va salut cu drag ! Salutari ! M.

Lasă un răspuns

