O alegere frumoasa !

Astazi nu voi vorbi despre vreun fel de mancare sau vreun produs pentru ca vreau in schimb sa va povestesc ceva si sa cunoasteti pe cineva !       🙂

De cand am intrat in lumea blogging-ului , sunt cateva bloguri pe care le urmaresc zi de zi , pentru informatiile pe care le gasesc acolo , pentru oamenii frumosi care scriu si transmit energie pozitiva prin cuvinte !

Blogul Adinei ,  FromMegwithLove.Ro  , este printre primele descoperite si pe care il urmaresc zilnic , fara sa ma dezic ! De ce ? Pentru ca are o pasiune pentru scris , prezinta informatiile despre produse de ingrijire si cosmetice , cu amanunte importante , cu sinceritate , pentru ca prin articolele sale calatoresc in locuri exotice , pline de farmec , pentru ca aici vad ce mai face DeeDee , pisicuta frumoasa si deosebita a Adinei , care mereu incanta privirea si sufletul cu personalitatea ei aparte !

Trebuie sa recunosc cu sinceritate , primul concurs pe un blog l-am castigat participand pe blogul Adinei , tema era legata de fotografii si nici nu ma asteptam ! Am trimis fotografiile in ultimul moment , am fost asa incantata cand am fost aleasa dintre multe fotografii frumoase si cand  am primit  un premiu trimis cu drag de Adina ! Amintesc acest lucru , deoarece castigand acel concurs am ajuns sa am mai multa incredere in mine , chiar daca sunt pe un drum de inceput in acest domeniu ,  fotografiile mele au un impact si a contat ca a vazut exact ce am vrut eu sa transmit ! Sa va mai spun ca Adina iubeste pisicile si cateii , animalutele in general , asa cum le iubesc si eu si incerc sa lupt cum pot pentru binele lor ! Pe blogul ei am descoperit Camera cu pisici , proiect de voluntariat care inseamna atat de  mult pentru sufletelele necuvantatoare ! Deci , e simplu sa placi un blog ca acesta !

Imi place sa citesc FromMegwithLove.Ro , pentru ca in spatele articolelor este un om cu un suflet frumos , caruia ii pasa de ceilalti , care asculta si criticile , care iubeste animalele , care este sincer si generos ! Asa o percep eu pe Adina si ii multumesc pentru ca scrie , pentru ca gasesc informatii diverse , pentru energia pe care o transmite in mod natural si pentru ca creeaza o legatura asa frumoasa cu cititorii ei !

Asa ca , va invit sa ii faceti o vizita pe blog , nu veti regreta si imi veti da dreptate intru totul !     🙂

Va salut cu drag ! M.

 

 

2 gânduri despre &8222;O alegere frumoasa !&8221;

Lasă un răspuns

