Briose cu iaurt si mousse de avocado

Ma gandeam ca ar fi o idee buna sa combin mousse-ul de avocado , care mi se pare super delicios cu niste briose simple cu iaurt , asa ca m-am apucat de treaba si am obtinut un desert usor , cu un topping cremos ! Yam,yam !

Ingredientele pentru briose cu iaurt si mousse de avocado sunt :

  • faina integrala – 300 gr.
  • praf de copt – o lingura
  • bicarbonat de sodiu – o lingura
  • sare
  • iaurt simplu – 350 gr.
  • oua – 2 bucati
  • extract de vanilie – 2 linguri
  • ulei vegetal – 100 ml.
  • zahar brun – 100 gr.

Ingredientele uscate le-am omogenizat bine – faina , praful de copt , bicarbonatul si sarea .

Ingredientele lichide ( iaurtul , ouale , vanilia si uleiul ) le-am omogenizat la fel de bine cu telul si apoi am adaugat zaharul brun .

Amestecul lichid se pune peste cel solid si se omogenizeaza pana nu mai avem cocoloase .

Se foloseste o tava speciala pentru briose si hartia de copt ( pulverizata cu putin ulei inainte ) pentru fiecare briosa in parte .

Se pune tava la cuptorul preancalzit la 300 grade si se lasa la copt briosele , timp de 25 de minute .

20141119_222149 20141119_222217

Dupa ce se racesc se adauga toppingul de avocado in cantitatea preferata . Eu am adaugat si fulgi de cocos pentru un plus de savoare ! Mousse-ul vi l-am prezentat intr-o postare recenta separat , pentru ca merita o prezentare singulara , la cat de bun este !     🙂

20141119_214516 20141119_221644

Este un desert prea bun pentru a nu il incerca ! Avocado da finete si cremozitate iar briosele cu iaurt sunt numai bune in aceasta combinatie de gusturi !   🙂

20141119_225826 20141119_225816

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

