Review BIOTEN

Lotiunile demachiante pentru ten le consider necesare , chiar indispensabile , daca dorim sa avem un ten mai curat la finalul zilei sau pentru a tonifia cu adevarat pielea , dupa etapele demachierii !

Pana acum , am ramas incantata de lotiunea micelara de la Bioderma , care chiar isi face treaba si inca nu am vreun minus sa ii aloc , insa azi vreau sa va vorbesc despre lotiunea demachianta pentru ten sensibil si uscat de la Bioten , care este la fel de buna , rezultatele fiind mai mult decat vizibile ! Cel putin , pentru un ten sensibil si cu tendinte de uscare accentuate , mai ales in anotimpul acesta rece !

P1040363 P1040356

O folosesc deja de ceva timp si ma declar incantata de aceasta lotiune !

Produsele BIOTEN apartin firmei de ingrijire si cosmetice romanesti ELMIPLANT , care foloseste ca ingrediente ,  plante si extracte naturale , de galbenele , musetel , cimbrisor , miere , laptisor de matca , arnica . Eu apreciez grija pe care o aloca ei pentru a obtine produse de calitate , netestate pe animale, din cate cunosc eu pana acum si mizand pe natural , plante autohtone precum si lipsa conservantilor sau a parabenilor in preparatele lor cosmetice .

Lotiunea tonica pentru ten sensibil/uscat contine miere si galbenele , fiecare cu rolul ei bine definit : mierea – hidrateaza si are rol nutritiv , in timp ce galbenelele au rolul bine stiut de calmare a iritatiilor , asa ca efectul final este de revitalizare si reimprospatare a tenului . Are un format de 200 ml .

P1040360

Se foloseste dupa demachiere , prin tamponare .

Parerea mea , dupa o utilizare de o luna , este chiar foarte buna !

Calmeaza intr-adevar iritatiile , care apar dupa expunerea la frig sau vant , indeparteaza roseata specifica tenului sensibil , hidrateaza si da o senzatie clara de revitalizare . Dupa utilizare , mai mereu uit sa folosesc imediat o crema specifica , asta pentru ca imi ofera hidratarea de care am nevoie , incat nu simt ca imi lipseste ceva !   🙂

P1040367

Folosita dimineata si seara , in timp , reda o stralucire a tenului si o catifelare binevenita !

Eu ma declar multumita si o recomand cu incredere pentru cele care au un ten sensibil la vant , vreme rece , cu mici iritatii sau cu tendinta spre uscat !

Salutari ! M.

Lasă un răspuns

