Kabuki E.L.F.

Bine v-am gasit !

De-a lungul timpului , am folosit pensule diverse pentru machiaj dar nu multe , de obicei pentru fardul de ochi , blush si fondul de ten .

Insa , dupa cum se pare , m-a apucat curiozitatea sa caut cat mai multe informatii despre acest subiect si in oceanul de informatii din blogosfera lumii   🙂 am dat peste denumirea kabuki .Eu stiind ca kabuki este un stil din cele trei , apartinand teatrului japonez , m-a facut curioasa aceasta pensula atat de cautata azi !

Pensula kabuki este in general cu perii foarte desi si manerul este scurt pentru o mai buna manuire in ale pudrarii ! Perii sunt taiati mai mult rotund dar pot fi si plati . Perii pot fi de origine naturala sau sintetici . Datorita formei si perilor foarte desi , acopera cu mai mare acuratete tenul si poate inlocui cu succes pensulele pentru fardul de obraz , fondul de ten  sau pudrele minerale .

Se foloseste cel mai bine pentru pudrele si fardurile minerale pentru ca prin forma ei ajuta la o mai buna uniformizare a produsului care astfel nu se pierde aiurea ! Sunt tipuri de pensule pentru aplicarea pe fata sau corp .

Bineinteles ca am dat peste multe modele de la mai multe branduri dar mie mi-au captat atentia pensulele kabuki de la Yves Rocher , de la Ecotools dar pana la urma mi-am achizitionat pensula E.L.F. studio .

Pensula are ca specificatii :  ” este anti-bacteriana , are peri sintetici de Taklon fiind  mai moale , absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Este usor de folosit , ofera o acoperire usoara a fetei sau a corpului , asigurand un finisaj fara imperfectiuni . Este compacta , are o marime perfecta pentru a permite aplicari precise si controlate ale bronzer-ului , ale pudrei sau ale unui iluminator . ”

20150227_130816

Pensula este micuta tare , dar nu este un inconvenient pentru ca asigura o mai buna precizie de aplicare , are perii desi , moi si intr-adevar este o placere sa o folosesti pentru aplicarea pudrei pe fata .

Eu am folosit-o pentru aplicarea fardului de obraz , pudrei compacte si este excelenta . Nu am incercat-o pentru produsele umede pentru ca nu le folosesc inca !

Se spune ca pensula nu prea se potriveste tenului uscat  , pentru ca miscarile circulare pot agresa tenul , dar parerea mea este ca se aplica pentru cele cu perii foarte rigizi , nu asa moi ca cea de la E.L.F.

Plusuri : perii moi , aplicare uniforma , la spalare nu se pierd deloc firele din pensula .

P1110529

Minusuri : preturile prea mari in unele cazuri , asta daca nu gasiti promotii E.L.F. sau o achizionati de pe iherb – (  in caz ca va hotarati pentru o prima comanda  pe iherb.com , puteti folosi codul BTC874  , pentru a beneficia de reduceri de 5$ sau 10$ ) .

Tind sa spun ca si cele de la Ecotools , vegan friendly de asemenea , sunt ok . Mai ales ca ei au mai multe tipuri si marimi diferite asa ca pentru cele impatimite in ale machiajului se merita asta daca le cumparati on-line de pe site-ul lor de peste ocean , aici la noi sincer nu le-am gasit decat la preturi de 5 ori mai mari !

P1110539

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

