Today , Tomorrow , Always , Forever

Buna , prieteni !

Cu Avon am o relatie buna   🙂 , desi inca nu m-am convins daca sunt sau nu pe lista celor care isi testeza produsele pe animale ! Pare ca nu ar fi pe acea lista neagra , din ceea ce am gasit eu ! Craciunul a fost darnic cu mine , am primit un parfum de la Avon , despre care nu aveam habar , spre rusinea mea , care m-a cucerit de la primul puf ! Nu stiam ce contine ca miresme si mi-am zis sa aflu totusi , pentru ca era  prea placut de purtat !

Am aflat ca e deja veteran la cei de la Avon , are esenta de frezie : pai de asta l-am indragit , freziile fiind florile pe care le-as mirosi tot anul daca as avea cum ! Parfumul l-am gasit sub brad intr-o cutie frumos ambalata , cu crema pentru corp din aceeasi gama . Imagine Parfumul are ” note de varf ce captiveaza prin dulceata si feminitatea freziei , sevei de cactus si accentelor de piper alb ce ii dau pasiune si prospetime  . Inima parfumului este compusa dintr-un amestec exotic de flori tropicale : floarea paradisului , hibiscus si buddleya ( arbustul fluturilor ) .

20150306_144637

Compozitia finala este desavarsita de esentele seducatoare de lemn aromat , petale delicate de trandafir si mosc . ” Cum il percep eu : de la primul puf aroma te invaluie in totalitate , esenta de frezie se simte placut si intens  iar dupa cateva secunde se percepe fin esenta lemnoasa , trandafirul si moscul . Parfumul se mentine  2-3 zile , iar in haine persista si mai mult . Pare potrivit mai mult seara !

Pentru mine este o alegere perfecta si cu siguranta vom fi prieteni buni o lunga perioada de timp !

20150306_144531

Crema pentru corp este hidratanta , bineinteles cu un parfum ce il simti imediat ce deschizi cutia , se prezinta in cantitate de 150 ml . si lasa pielea catifelata ! Mirosul deosebit se pastreaza  mult pe piele , este o placere sa o folosesti !Imagine

Pretul pe site-ul lor on-line este mai mult decat accesibil  ( 80 lei ) .

Plusuri : miros placut , persistent ; crema este potrivita pielii uscate si deshidratate , nu este nevoie de o cantitate mare pentru efect evident .

Minusuri : momentan nu   🙂

Va salut cu drag ! M.

Lasă un răspuns

