Pudra Nivea Pure & Naturals

Printre produsele de ingrijire si cosmetica care folosesc ingrediente naturale  , netestate pe animale se regasesc produsele Nivea . Mereu am indragit Nivea , deja e o normalitate in viata mea sa le folosesc si mai ales sa descopar ce au mai adus inovativ !

Au creat de ceva timp si produse cosmetice ca rujuri , pudre , farduri . Eu folosesc de cateva luni bune pudra de fata Pure & Naturals pentru piele sensibila .

Nuantele sunt : 02 nude , 04 sand , 07 caramel .

Specificatii  : pudra moale, presata, care rafineaza porii si ofera un finisaj omogen, mat si natural; formula 95 % naturala , contine extract de ceai verde cu proprietati anti-inflamatorii , 100 % fara conservanti , talc, parfum , potrivita pentru pielea sensibila .

Eu am ales sa folosesc nuanta sand , pentru ten putin mai inchis .

Am inceput sa o aplic pe fata vara , cand erau temperaturi ridicate si dovedit si-a facut treaba perfect : pe ten iti da o senzatie de comfort , nu il incarca , se uniformizeaza perfect , daca o aplici cu o pensula de fata potrivita ( eu folosesc pensula kabuki de la E.L.F. )  , nu irita pielea si eu o simt protejata de soare sau de frig .

Nu e nevoie de o cantitate mare pentru o aplicare . Bineanteles ca daca o aplici dupa o hidratare optima a tenului , se mentine pe fata si pana la 10 ore ( eu am testat-o ) .

Image

DSCN0180

Dupa parerea mea personala , este o pudra de fata potrivita tenului sensibil si uscat .

Plusuri : ingrediente naturale ,  pret acceptabil ( 35 ron ) , culoare placuta  , adaptabila tenului , senzatia de fresh care ti-o da dupa aplicare .

Minusuri : inca nu am gasit . 🙂

Asa ca , daca veti dori sa o incercati , se merita din plin !

Spor la shopping , dar intelept ! Salutari ! M.

Lasă un răspuns

