Crema BB Yves Rocher

Crema de fata BB ten sublim de la Yves Rocher  am primit-o cadou impreuna cu o comanda facuta acum ceva timp pe site-ul lor on line . Nu mai folosisem o crema de acest tip si i-am dat o sansa  !

Crema are actiuni cumulate si se gaseste in format de 50 ml  , in doua nuante : deschisa si medie .

” Specificatiile prodususlui sunt :

-Hidratează timp de 24 h
– Uniformizează tenul
– Estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală
– Netezește
– Intensifică strălucirea
– Protejează împotriva agresiunii factorilor externi .
Textura sa ușoară pătrunde uniform în piele  ”

Are in compozitie extract de ceai verde  iar nuanta aleasa de mine ( medie ) este placuta , asemanatoare piersicii .

Am deja vreo cateva luni de folosire si inca nu am terminat-o , am renuntat sa mai folosesc fond de ten si aleg mereu crema BB pentru ca imi hidrateaza tenul , uniformizeaza destul de bine ( tinand cont ca iarna , tenul meu devine patat de la frig ) , se absoarbe bine in piele si e pur si simplu placuta pe fata ! Nu este nevoie decat de o cantitate foarte mica de produs pentru ten .

Pretul este accesibil si daca urmariti promotiile periodice de pe site o puteti achizitiona cu reduceri de 40 % sau 25 %  , depinde !

Pentru tenul meu preponderent uscat si sensibil la caldura mare sau frig , crema isi face treaba destul de bine si as mai achiziona-o  pe viitor .

Plusuri : hidratare evidenta ,  uniformizare , inlocuieste cu succes fondul de ten , cantitate suficienta pentru timp indelungat .

Minusuri : pretul mai ridicat , daca nu o gasiti la promotii .Imagine

Imagine

Voi ce crema de acest tip folositi pentru tenul vostru ?

Spor la shopping ! Salutari ! M.

2 gânduri despre &8222;Crema BB Yves Rocher&8221;

    • norutb zice:

      Buna!Crema BB Yves Rocher o folosesc si acum , fiind chiar foarte buna.Eu am ales nuanta medie care merge perfect cu tenul meu , palid spre inchis . Dar daca tu ai un ten foarte deschis la culoare , sigur ar fi potrivita nuanta deschisa . Sper ca te-am ajutat ! Numai bine ! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

