J’aime Yves-Rocher !!!

Am descoperit produsele Yves-Rocher acum vreo 2 ani , pe cand m-am hotarat definitiv ca voi incerca sa reduc substantial produsele cosmetice si de ingrijire provenite de la marci , care le testeaza pe animale inainte de a le scoate pe piata . De hotarat m-am hotarat eu dar a fost greu sa le gasesc pe cele friendly . Asta pentru ca sunt prea putine  in Romania !

Astfel cand am primit cadou de la prietena mea draga un rimel si o crema pentru ochi  Yves-Rocher , m-a facut curioasa sa studiez firma si ce ingrediente folosesc . Surpriza placuta a fost ca sunt produse bio , nu le testeaza pe animale iar calitatea-pret acceptabila . La prima vedere pot parea scumpe insa dovedesc in timp ca au efecte benefice asupra pielii si  merita a fi achizitionate .

Eu am testat pana cum destule ,  parerea mea referitoare la marca Yves-Rocher este sincera si neconditionata de nimic . Pur si simplu am descoperit ca imi plac in marea lor majoritate , merita a fi folosite pe termen lung si vreau sa impart cu cei interesati ce experimentez folosind acestee prodususe !

Am primit o comanda acum o zi ,  facuta din oferta on-line de noiembrie . In suma de 60 lei am comandat un gel de dus cacao-portocale , nou intrat pe site cu ocazia sarbatorilor ce vor veni , un balsam de buze din aceeasi gama atat de dulce , un buretel de baie sic , doua lacuri de unghii , un sampon pentru stralucire iar cadou am ales parfumul Homme Nature alaturi de 2 mostre de parfum si crema de fata . Mi se pare super avantajos !   🙂

DSCN0005

Gelul de dus ” este cremos , are gel de  aloe vera cu rol hidratant , lasa pe corp un delicios parfum fructat „- asa il descriu cei de pe site .

Parerea mea este intocmai lor , parfumul este evident de cacao , subtil portocala , hidrateaza bine o piele normala spre uscata iar la cantitatea de 300 ml . pretul este mic(13.90)deci merita sa te rasfeti cu gelurile din noua lor colectie de sarbatori cu cacao !

DSCN0009

Balsamul de buze este delicios ca gust si pe buze este super hidratant!

DSCN0013

Samponul pentru stralucire nu contine silicon , are format de 300 ml. , lasa parul moale , placut la atingere si se potriveste mai mult unui par uscat spre gras . Pretul este de 10.90 lei .

DSCN0011

Lacurile le voi testa intai si apoi le voi da verdictul iar parfumul Homme Nature , nefiind pentru mine , astept ca cel avizat sa ma anunte daca ii place ! Eu i-am furat un puf si este fin avand un miros de primavara si flori inflorite . Review-uri la parfumuri as vrea sa le realizez separat !

Va salut cu drag ! M.   🙂

3 gânduri despre &8222;J’aime Yves-Rocher !!!&8221;

  1. Ioana D zice:

    Buna!
    In ciuda tag-ului pus, te anunt ca, din pacate, Yves Rocher testeaza pe animale. Sunt multe firme cu o politica incerta sau care s-au razgandit pe parcurs, in directia nefavorabila. Avon si Yves Rocher au facut asta. In cazul Avon a fost pt ca au vrut sa intre pe piata din China, unde testarea este obligatorie.
    Poti sa cauti pe google Yves Rocher animal testing. Tot pe internet, poti gasi (si verifica) branduri care nu testeaza pe animale. Cateva exemple de la noi: The Body Shop, Lush (mai scumpe), elf (doar machiaj).
    Dar nu sunt singurele, vad ca apar magazine online cu produse organice si eco, printre care ai sanse mari sa gasesti si produse netestate pe animale.
    Succes! 🙂

    Apreciază

    • norutb zice:

      Buna!Eu stiam ca ei nu testeaza pe animalute si promoveaza protejarea naturii si a animalelor ! Observ ca apare pe site-ul PETA Yves Rocher US ca ar testa pe animale…oricum multumesc de informatii.Voi incerca sa iau legatura cu cei de la Yves Rocher sa aflu mai multe . Despre Avon stiam de ceva timp si m-a intristat vestea …! Sper sa apara si la noi cat mai multe branduri cu produse eco ! Toate cele bune iti doresc ! 🙂

      Apreciază

      • Ioana D zice:

        Sa te intereseazi, de cativa ani cei de la Yves Rocher fac asta.
        Cat despre branduri eco… de curand am gasit un magazin online de produse bio – pentru ingrijire corporala, dar si machiaj. Inca nu am comandat nimic, dar am vazut ca au preturi bune la anumite categorii de produse: organik . ro
        De obicei descopar lucruri noi cand imi trebuie ceva anume pe care nu-l gasesc decat la firme care testeaza pe animale. Dupa cautari, insa, mereu am gasit alternative cruelty free de care am fost foarte multumita.
        Toate cele bune si tie 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

