Muzica si energia ce o emana !

Cand ascultam muzica , pentru unii e relaxare , pentru altii este euforie , altora le da aripi si tot asa mai departe…Eu personal , am trecut prin mai multe etape , de la muzica pop a anilor 80′ la cea a anilor 90′, la muzica simfonica speciala si terapeutica , la cea rock-pop pana la cea de meditatie ayurvedica !

Acum la peste 30 ani , raman convinsa ca mi-am dat seama ce ma ajuta cu adevarat sa ma pozitiveze in materie de  muzica : cea clasica , care ascultata si dupa 50 ani , are aceeasi energie si acelasi mesaj ca si cand a fost creata cu o zi inainte…asa ca Michael Jackson ramane undeva muzica rebela a anilor liceului si se propaga pana azi  , melodiile lui le ascult si acum cu zambetul , bucuria in suflet , apoi Beethoven  , Vivaldi , Bach , Ceaikovski , Rahmaninov cu ale lor simfonii pentru pian , vioara , balete !

Mai nou DNB-ul ( drum and base music ) , cel mai calm si profund ca sunete , ma incanta !!! Seba,Blu Mar Ten , Robert Manos , Instramental…Inca cred ca mai am de descoperit planuri de energii in aceste domenii ale muzicii clasice si de base , incat imi doresc sa pot trai ani multi numai pentru a putea audia pe niste boxe de calitate  , muzica aceasta care parca nu are sfarsit si cei care o creaza inca , parca apartin unei alte dimensiuni..! .

Pe nimeni , mai putin cei care ma iubesc ,  nu ii va interesa ce muzica ascult eu , dar ce vreau sa punctez este ca muzica , daca stim sa o ascultam pe cea de calitate , pe un pick-up vintage de varf , pe niste boxe high-end , poate sa iti vindece rani , stari de tristete , sa iti deschida lungimi mentale capabile sa nasca solutii si energii pline de substanta creatoare !

Asa ca  let’s hear some music who can heal our soul and mind !

http://www.youtube.com/watch?v=U_YXURjrs_E

Va salut cu drag ! M.
Lasă un răspuns

