Norut , un pisoi dragut !

Eu sunt Norut ! Un pisoi colorat ca norii , care am fost abandonat si ratacit fiind , m-au gasit niste oameni mai buni si am ramas cu ei..! Am deja 7 ani si viata mea este o continua fericire…nu prea ma aseman eu cu ai mei , pentru ca nu am avut o mama sa ma invete toate cele pisicesti , dar am avut-o pe Pisa , o fetita mai matura decat mine , care mi-a fost mama cum a vrut ea : m-a invatat sa ma apar , sa ma urc in copaci , sa fiu cat de cat motanel ! Ii multumesc mereu pentru asta ! Pe ea niciodata nu o supar , pentru ca va ramane una din mamicile mele…ah , sunt cam bataus , cand am chef de cearta si cam miaunel , pentru ca imi place sa vorbesc mereu , fie sa cer de mancare , fie sa spun ce ma doare…important este ca oamenii-parinti pe care ii am ma asculta si imi vorbesc la randul lor…ii iubesc mult pentru ca si ei ma iubesc neconditionat , desi sunt cam nesuferit uneori !     🙂

Urmeaza prezentarea celorlalti pisici si catei din viata noastra…ideea principala este ca , prin aceste mici povesti adevarate , vreau sa arat celor ce pot intelege , ca animalele sunt mult prea sincere , iubitoare si cu suflet bland pentru unii oameni din dimensiunea asta lumeasca !

Daca si-ar indrepta atentia mai mult catre ele , ar vedea ca pisicile , cateii (vorbesc acum doar de animalele de companie cele mai cunoscute ) pot comunica cu tine , pot intelege mai multe decat crezi , pot si reusesc sa iti lumineze viata de zi cu zi , sa iti lumineze gandurile negre si tristetile care te anima uneori si pot face multe , pe care nu te astepti sa le intalnesti la aceste suflete frumoase…numai sa ne dorim sa iubim aceste fiinte , sa fim mai putin egoisti si am putea schimba multe in jurul nostru : nu ar mai fi cruzime gratuita asupra animalelor de pe strazi , ajunse acolo tot din vina noastra , nu ar mai fi teroare in ochii cateilor prinsi de hingheri si ucisi , cu placere chiar , in numele unei legi idioate ca si cei ce au creat-o asa…!

Later edit : in prezent implinesc in curand 9 ani si sunt la fel atasat de casa , de ai mei oameni , nu ma satur de galagie , de bunatati , vreau atentie si imi place sa fiu mai singuratic ! Insa sunt fericit si nu as da pe nimic in lume viata pe care o am acum !

De cititi scurta mea poveste , as vrea sa stiti , ca asemenea mie mai sunt mii de pisici si catei nevinovati , care asteapta un suflet de om bun sa ii ocroteasca si carora sa le ofere iubire si prietenie neconditionata !     🙂

Un gând despre &8222;Norut , un pisoi dragut !&8221;

Lasă un răspuns

